Uneori...

Uneori monotonia te impinge sa stai in fata acelui aparat electronic numit calculator. Uneori cand stai in fata acelui aparat electronic stai si cauti ceva pe "internet". Cand cauti ceva pe "internet" gasesti bloguri.

luni, 1 noiembrie 2010

As vrea sa schimb

As vrea sa schimb lumea. As vrea sa o schimb incepand cu mine. Ce as vrea sa schimb la mine? Pai...vreau sa am ochii verzi. Pentru ca ochii vrezi sunt frumosi. As vrea sa am tenul perfect. Pentru ca tenul perfect da luminozitate. As vrea sa fiu "buna" (:)) ). Pentru ca sa fim seriosi, asta e tot ce conteaza la varsta asta si in colectivele in care ne aflam. As vreau sa fiu fiica de miliardari. Pentru ca asta te face "cool". As vrea sa am parul mai lung. Pentru ce e "sexos". As vrea sa fiu mai inalta. Pentru ca asta e "atragator." As vrea sa stiu sa dansez pe manele. Pentru ca la betie toata lumea face asta. As vrea sa am unghii lungi si faine (:>). Pentru ca e "hot". As vrea sa fiu foarte populara. Pentru ca popularitatea e totul. As vrea sa am un pierce in buric. Pentru ca le place baietilor cand merg la strand si ma expun. Si totusi... Ar trebui sa incerc sa schimb lumea incepand cu restul. Si ce daca nu am ochii verzi? Ochii mei eprima mai multe decat cei verzi. Si ce daca nu am tenul perfect? Tenul meu e frumos asa cum este. Si ce daca nu sunt buna? "Bunaciunea" vine din interior. Si ce daca nu sunt fiica de miliardari? Miliardele nu aduc fericirea. Si ce daca nu am parul foarte lung? Parul meu e blond si frumos. Si ce daca nu sunt inalta? Inaltimea mea e ok. Si ce daca nu stiu sa dansez pe manele? Manele sunt pentru altii, nu pentru mine. Si ce daca unghile mele nu sunt lungi? Unghile mele zgarie bine oricum. Si ce daca nu sunt foarte populara? Popularitatea printre prieteni e mai importanta decat oricare alta. Si ce daca nu am pierce in buric? Pierce-ul in buric e scarbos. Eu sunt eu. La fel cum tu esti tu. Cine ma place ma place si fara ochi verzi,ten perfect,fara sa fiu buna,fara sa fiu miliardara sau cu parul lung. Cine ma accepta, ma accepta si fara o inaltime de top-model.Cine ma iubeste, ma iubeste chiar daca nu dansez pe manele. Cine ma simpatizeaza,ma simpatizeaza si fara unghii lungi,fara o popularitate excesiva si fara pierce in buric.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu